Контраст
Шрифт

Звернення громадян

Як подати зверення громадян до ГУ ДСНС України у Закарпатській області

Письмове звернення у паперовій формі надсилається засобами поштового зв’язку на адресу: Головне управління ДСНС України у Закарпатській області, м. Ужгород, вул. Болгарська, 2, 88006, або подається особисто чи через відділ діловодства та архівної справи Головного управління.

При поданні звернення особисто через відділ діловодства та архівної справи Головного управління необхідно пред’явити документ, що засвідчує особу. При поданні звернення громадянином через уповноважену ним особу, повноваження її повинні бути оформлені відповідно до чинного законодавства.

Електронне звернення – письмове звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку надсилається на визначену адресу електронної пошти Головного управління ДСНС України у Закарпатській області: [email protected] 

Увага! Вимоги до електронного звернення!

Інтернет-приймальня

Усне звернення до Головного управління ДСНС України у Закарпатській області викладається громадянином на особистому прийомі у дні та години, визначені графіками особистого прийому громадян керівництвом Головного управління.  Для подання усних звернень до ДСНС України за допомогою засобів телефонного зв’язку необхідно звертатися за безкоштовним номером телефону 1545 (урядова «гаряча лінія» цілодобово).

Форма звернень громадян до ГУ ДСНС України у Закарпатській області

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Законодавча та нормативно-правова база:

Закон України "Про звернення громадян"

Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

Наказ ГУ ДСНС України у Закарпатській області від 01.06.2021 № Нс-87/52 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян"